Shanti Yoga Place

Sama riječ u nazivu studia govori kako nam je ideja da studio bude oaza mira. Shanti znči – mir.
Prostor u kojem dolazimo zaboraviti ili se pak suočiti sa svojim vanjskim ulogama, svakomu po izboru, svakomu kako mu put donese.
Studio se nalazi u samom centru grada na mirnoj lokaciji, u potkrovlju obiteljske kuće i prostire se na 100 metara kvadratnih. Obiluje mirom, svjetlom i tišinom te je kao shala pogodan za veće grupe, radionice ili individualne satove. Naš je prostor prostor koji dijelimo rado sa našim polaznicima pa tako svatko tko dođe ostavi dio svoje energije koju se itekako može osjetiti na satovima.

 

Studio je otvoren u veljači 2018. godine i do sada je bio dom raznim satovima, radionicama i gostima.
Osim ljudi, u studio su dobrodošli i kućni ljubimci koji nerijetko dolaze sa svojim vlasnicima.

Godine radimo

Polaznika

Tečaja Yoge

Mediji o nama

Interview za “Cup of Tea”

Interview za “Cup of Tea”

Na sljedećoj poveznici je moj interview koji sam dala za "cup of tea": https://cupoftea.hr/blog/2019/10/03/intervju-sa-uciteljicom-yoge-koranom-kolec-yogaja-suradnica/  

read more
Besplatni javni sat vježbe joge u nedjelju u Virovitici

Besplatni javni sat vježbe joge u nedjelju u Virovitici

U Virovitici će se u nedjelju, 18. lipnja, povodom Međunarodnog dana joge održati besplatni javni sat vježbe joge. Vježbe će se održavati u dvorištu Palače Pejačević, a vodit će ih certificirana voditeljica Korana N. Sve što je potrebno ponijeti za sudjelovanje je...

read more
Međunarodni dan joge u Virovitici

Međunarodni dan joge u Virovitici

U virovitičkoj palači Pejačević u nedjelju, 17. lipnja, s početkom u 17 sati održat će se javno vježbanje na otvorenom. Radi se o obilježavanju Međunarodnoga dana joge koji će se u isto vrijeme održati i u drugim gradovima naše zemlje. Budući da je prošlogodišnji,...

read more

Zašto je yoga dobra?

Gipkost

Gipkije tijelo jedna je od prvih i očiglednih dobrobiti yoge. Na prvom satu yoge vjerojatno nećete moći dotaknuti nožne prste, da ni ne spominjemo pregib unazad. No ustrajete li, primijetit ćete da vježbanje postaje lakše, a s vremenom ćete se naći u naizgled nedostižnim položajima. Nestat će zatezanje i bolovi

Snaga

Snažni mišići nisu samo lijepi. Čuvaju nas od artritisa i bolova u leđima. Stariji ljudi s većom mišićnom masom riskiraju manje padova. Osnažite li tijelo yogom, ujedno će biti gipko. Da ste umjesto toga išli u teretanu i pumpali utege, vjerojatno bi postali snažniji nauštrb fleksibilnosti.

Pravilno držanje

Glava je kao kugla za kuglanje – velika, okrugla i teška. Ako je nad uspravnom kralježnicom, mišići vrata i leđa je lako drže. Nagnite glavu tek nekoliko centimetara naprijed i tjerate mišiće na prekovremeni rad. Pa tko se ne bi umorio držeći takvu kuglu osam ili čak dvanaest sati dnevno? Iscrpljenost tu nije jedini problem. Loše držanje se može odraziti na mišiće i zglobove leđa, vrata i ramena

Bolja cirkulacija

Yoga oživljava krvotok. Točnije, yogijske vježbe opuštanja potaknut će cirkulaciju, posebno u šakama i stopalima. Stanice dobivaju više kisika. Venska krv uslijed torzija napušta unutrašnje organe, a kad izađemo iz položaja u organe navire krv puna kisika. Inverzije, poput stoja na glavi, rukama i ramenima odlijevaju krv iz nogu i zdjelice prema srcu, i dalje prema plućima gdje uzimaju svjež kisik.

Otiču li vam noge zbog problema sa srcem i bubrezima, ovi položaji ili njihove prilagodbe mogli bi pomoći. Yoga također podiže razinu hemoglobina i crvenih krvnih zrnaca koji donose kisik tkivima. Trombociti postaju manje ljepljivi, dok se broj proteina koji sudjeluju u formiranju krvnih ugrušaka smanjuje. Manje je vjerojatno da će nas zadesiti srčani i moždani udar.

Manje stresa

Yoga snižava razinu kortizola. Ako ste upravo pomislili – “Pa što onda?” – nastavite čitati. Nadbubrežne žlijezde izlučuju kortizol u ekstremno stresnim situacijama, što privremeno jača imuni sustav. Ostane li kortizol povišen i poslije krizne situacije, može oslabiti imuni sustav. Kratak porast kortizola pomaže dugoročnom pamćenju, ali kronično visoke razine oslabljuju pamćenje i mogu dovesti do trajnih promjena u mozgu.

K tome, pretjerane razine kortizola povezane su s teškom depresijom, osteoporozom (izvlači kalcij i druge minerale iz kostiju i ometa obnavljanje kosti), visokim krvnim pritiskom i otpornošću na inzulin. Visok kortizol tjera štakore da prekomjerno jedu kad su zabrinuti, ljuti ili napeti. Tijelo tada višak kalorija pretvara u abdominalno salo, postaje teže i podložnije dijabetesu i srčanom udaru.

Odmor od kroničnog umora

Uhvatite li se ikad da željeznim stiskom drobite telefon ili volan ili pak mrgodite lice dok gledate u monitor? Ove nesvjesne navike rezultiraju kroničnom napetošću, zamorom mišića i bolovima u zglobovima ruku, rukama, ramenima, vratu i licu, što pak povećava stres i pogoršava raspoloženje.

Vježbajući yogu počinjete primjećivati gdje nakupljate napetost – možda u jeziku, očima, ili mišićima vrata i lica. Naučite li jednostavno obraćati pažnju, moći ćete otpustiti dio napetosti iz očiju i jezika. Za svjesno opuštanje većih mišića kao što su kvadriceps, trapezius ili gluteus možda će vam trebati i nekoliko godina.

Javi nam se!

info@shanti-yogaplace.hr
098 377 7885

Adresa

Antuna Mihanovića 30
33000 Virovitica

© 2020 Shanti Yoga Studio